Kaup­pa­kes­kus Puu­vil­la päät­tää 10-vuo­tis­juh­la­vuo­ten­sa näyt­tä­väs­ti uu­den vuok­ra­lai­sen jul­kis­tuk­seen.

Suo­ma­lai­nen de­sign­merk­ki Ma­ri­mek­ko avaa kon­sep­ti­myy­mä­län kaup­pa­kes­kuk­seen. Myy­mä­län ava­jai­set ovat tu­le­va­na ke­vää­nä. Re­mont­ti ka­tu­ta­son lii­ke­ti­las­sa al­kaa heti hel­mi­kuus­sa.

– Ku­lu­nut vuo­si on ol­lut kaup­pa­kes­kuk­sel­le vil­kas mut­ta myös haas­ta­va. Nyt on saa­vu­tet­tu tie­tyn­lai­nen vä­lie­tap­pi, kaup­pa­kes­kus­joh­ta­ja Tii­na Justén ker­too.

– Jot­ta py­sym­me mu­ka­na kau­pan alan jat­ku­vas­sa muu­tok­ses­sa, täy­tyy mei­dän osa­ta uu­dis­tua. Jat­ku­vas­ti pi­tää ke­hit­tyä ja ke­hit­tää uut­ta, vaik­ka vä­lil­lä pro­ses­sit ovat hi­tai­ta. Li­säk­si vas­tuul­li­suus on tär­ke­äs­sä roo­lis­sa kai­kes­sa te­ke­mi­ses­säm­me, hän jat­kaa.

Tänä vuon­na Puu­vil­la on saa­nut kol­me uut­ta mer­kit­tä­vää toi­mi­jaa ja uu­dis­ta­nut pal­ve­lu­tar­jon­taan­sa

en­ti­ses­tään. Al­ku­vuo­des­ta au­en­nut Kul­ta­jou­si toi kau­an kai­va­tut kul­ta­se­pän­liik­keen pal­ve­lut kaup­pa­kes­kuk­seen. Jou­lu­kuun alus­sa ko­ti­mai­nen ham­pu­ri­lais­ket­ju Friends & Brgrs au­ke­si kes­kel­le Puu­vil­la Aree­naa ja sa­mal­la muut­ti os­tos­mil­jöö­tä mer­kit­tä­väs­ti. Nyt lop­pu­vuo­des­ta vah­vis­tui uu­si Ma­ri­me­kon myy­mä­lä.

Vuo­si 2023 oli kaik­kien ai­ko­jen en­nä­tys­vuo­si kaup­pa­kes­kuk­sen his­to­ri­as­sa sekä myyn­tien et­tä kä­vi­jä­mää­rien suh­teen.

– Tänä vuon­na näyt­tää, et­tä py­sym­me täs­sä hy­väs­sä tu­lok­sen ta­sos­sa. Odo­tuk­set ovat tie­tys­ti kor­ke­al­la. Us­kom­me pää­se­väm­me vä­hin­tään vii­me vuo­den ta­sol­le sekä

kä­vi­jöis­sä et­tä myyn­nin tu­lok­ses­sa, Justén sum­maa